Myskväll=)

Nu är det riktig myskväll här hemma ikväll. Mattias är LEDIG!! Det var längesen han var hemma på en Lördag. Så nu har vi ätit, blev en favorit i repris. Nötbiffar, klyftpotatis och hemmagjort bearnaisesås. Som faktiskt jag gjorde idag, med lite stöttning av Mattias eklart=)

Efter maten så tappade jag upp ett bad till mej och Inez, hon tycker att det är så himla kul. Hon blir helt galen. Sprattlar och plaskar med armar och ben och ger ifrån sej riktiga glädjetjut. Sen försökte jag mata henne lite, men de gick sådär. Tog typ 4 klunkar av ersättningen, sen somnade hon i min famn. Lilla snuttan<3

Nu ska jag gå och ta ett glas vin och duka upp lite mys. Morötter och dip, och ostbågar=)

Ha en trevlig Lördagskväll, det ska iaf jag ha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0