Jävla skitjuldag

Ja det är det verkligen. Hade ju planerat att gå ut ikväll. Men självklart så får jag ju ett bakslag på min jävla förkyldning, har så ont i bihålorna att jag knappt kan tugga, ont i halsen och feber. Så himla typiskt och så himla tråkigt. Hade ju verkligen ett fram emot att få gå ut, och att få festa lite med Malin och dom igen. Har ju inte gjort det sen Törebodafestivalen för 1½ år sedan.
Ja ja, nu får det väl vara färdiggnällt.

Julen har iaf varit bra trots att jag har varit sjuk. Har fått jättefina julklappar. Fär att inte tala om allt fint som Inez fick. Herregud, vi hade ju med oss 5 eller 6 stycken jättestora kassar proppfulla med julklappar när vi kom hem igår kväll. Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder imorn, om jag orkar.
Dagen har mest spenderats i soffan så hoppas verkligen att morgondagen blir bättre.

I eftermiddags kom mamma och pappa och hämtade Inez, och då följde jag med till Torsö.
Sen skjutsade pappa hem mej kl 22. Men Inez är kvar på Torsö iaf. Känner att jag inte orkar med henne nu när Mattias jobbar. Hon var så duktig nu ikväll och lekte titut med sej själv och hade skitkul. Såg jätteroligt ut=) Mamma och jag hade gjort iordning med massa stora kuddar och filtar på golvet, så vi låg där och kollade på teve. Och Den lilla tyckte att det var toppen. Så hon somnade så snällt  när hon fick vara med. Lilla gumman=)
Hon började förresten att sitta själv jättelånga stunder igår, och ännu mer idag. Hon har liksom börjat fatta att hon måste ta emot sej med handen om hon börjar vingla, och att hon inte kan sitta typ dubbelvikt. Häftigt vad fort det går när dom väl lär sej något.

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla färdigt på Natt På Museet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0