Latensfas = ren skit!

Igår vid 13-tiden så började jag få ont i magen. Och vid 15 så började jag att känna av riktiga värkar. Så började klocka dom, då låg dom på ca 3-6 minuters mellanrum, men dom var väldigt svaga. Dom höll i sej iaf hela eftermiddagen så mamma kom och hämtade inez så vi kunde åka in till förlossningen. Väl där så stannade allt av!😭 helvete!!!
Låg med ctg en bra stund och allt såg bra ut. Öppen 3 cm och centrerad tapp. Så vi fick åka hem igen. Väl hemma så satte det igång igen. Men inte illa regelbundna som innan. Dock så hade värkarna ökat lite i styrka. Lyckades somna mellan värkarna när klockan var typ 3;30. Men vaknade när klockan var 6 igen. Hela morgonen och förmiddagen så har värkarna kommit väldigt oregelbundet, allt från 3 - 15 minuters mellanrum. Dock så är värkarna väldigt kraftiga nu. Gör skitont! Och det blöder en del. Har duschat två gånger, och det lindrar för stunden. 
Men nu börjar jag fan bli less på den här skiten. Jävla latensfas!! Önskar att värkarna kunde komma lite tätare och mer regelbundet nu. För jag är TRÖTT. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0