Bm-besök

Idag på morgonen var vi iväg på det, förhoppningsvis, sista Bm-besöket. Nästa tid är den 24, alltså en dag efter bf. 
Idag låg bebisens hjärtljud på 130-135, sf-mått 39, och äntligen är bebisens huvud helt fixerat:) jag är dessutom öppen 2 cm och livmodertappen nästan helt utplånad. Min Bm passade även på att göra en hinnsvepning. Ont så in i helvete gjorde det, men lite kul att hon gjorde set utan att jag behövde be om det😊 så nu håller jag tummarna för att det fungerar. Har haft riktigt värdelösa nätter nu, med alldeles för lite sömn. Inatt var första natten på länge som jag inte var uppe mer än 10 gånger! 

Nu är vi ute på sjön Mattias och jag för lite förmiddagsfiske. Får väl se om det nappar nått idag:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0