Om man kanske skulle göra ett försök kanske..

Att komma igång med bloggandet igen. Ja det var sannerligen längesen!
Året som har gått har varit både upp och ner. Men nu ska vi blicka framåt!
Idag har iaf Inez och jag varit på Kg5 med mamma och pappa och ätit mat. Sen kom Malin och Oliwer hit och fikade på eftermiddagen. Så har vi även fördrivit denna urtråkiga sommardag. Ja, vilken jävla skitsommar rent ut sagt. Fy satan vad trött jag är på allt regn. Dessutom läcker det in vatten från taket i vårat vardagsrum. Har ringt flera gånger till hyresvärden, och han har lovat att det ska komma hit gubbar och fixa det. Dom skulle ha kommit och fixat det i höstas=P Men idag ringde jag igen, och jag lät nog inte värst trevlig när jag tänker efter. Men, en halvtimma senare så va en hantverkare här och rev ner taket;) Så det va ju himla bra!
Imorgon ska vi på visning på två radhus på Bergsgatan. En 4:a och 5:a på hörnet. Ska bli så kul!!
Vore helt perfekt för oss att bo där=)
Nu ska jag snart iväg och jobba. Halvnatt inatt, och helnätter ons, och tors.
På Fredag kommer årets största dag. Våran lilla Inez-gos fyller 2 år!!! Hur stort är inte det?! Kan inte fatta att tiden har gått så himla fort. Min lilla bebis har blivit stor.

Lite andra bilder kommer här också=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0