Sötungen=)

Ja, så var det måndag igen.
Men man känner ju att man är lite trött efter helgen. Först så var vi hos Marie, hon hade lagat mat och bjöd på vin. Lyx!! Sen drog vi vidare till statt.
Ja vad ska man säga?... Att man ens går dit egentligen, bara en massa småbrudar som står och ålar sej mot varandra, och dom anväder även andra människor som strippstång, och har världens förspel mitt på dansgolvet.
För att inte tala om inne på tjejtoaletten. För det första så går det knappt att komma in för att alla flickor står och plutar med läpparna framför spegeln och trycker upp sina bröst maximalt.
Sen att det ska behöva ta typ 10 min för en enda person att uträtta sina ärenden väl inne på toaletten, skumt!. Tjejer som står och gråter över att en nagel har gått av, patetiskt! "Gamla" gubbar som är där enbart för att få med sej en alldeles för berusad nyfylld 18:åring hem. Sorgligt att dom inte kan hitta nått mer passande och mindre pinsamt kan man ju tycka. Känns ju inte som någon vidare bedrift menar jag att lyckas få hem nån som knappt kan gå själv?
Ja, kort och gott kan jag nog bara säga att jag absolut inte känner mej bekväm i dessa människors sällskap. Tur att det inte blir allt för ofta!

Det var väldigt mysigt igår när Inez kom hem igen, det är i hennes sällskap som jag trivs allra bäst!! Och idag har hon tränat med lära-gå-vagnen hela förmiddagen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0