Ny vecka!

Ja så var det ny vecka igen då. Vad fort det går. Nu är det bara 37 dagar kvar tills Inez fyller år. Och jag håller redan på och planerar allt inför det. Vilken mat jag ska bjuda på och vilken tårta jag ska baka=) Blir nog iaf en stor jordgubbstårta, för Inez älskar jordgubbar. Hoppas att det finns gott om dom i landet då, då blir det ju extra gott!!
Ska i vilket fall som helst bli roligt.
Sen fyller ju Mattias år den 12 juni oockså, och det är ju inte lång tid kvar alls. Så det måste jag också börja planera lite, och framför allt vad jag ska köpa till honom. Alltid lika svårt att hitta på.

Nu sover den lilla prinsessan, och egentligen skulle jag ju behöva plocka iordning på allt som hon dragit fram, men jag orkar fatkiskt inte just nu. Så nu ska jag bara slappa en stund, sen när den lilla vaknar ska vi fixa iordning tvätten och gå och möta Mattias när han slutar jobbet.
Såg att dom hade fått in lite nytt från Villervalla på Imsa Vimsa, så tänkte gå en sväng dit också.
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0