seg efter helgens dumheter.....

...men lördagen var iaf kul. Det var riktigt kul att träffa Malin och Martina och dom, som jag inte har träffat på länge. Vi gick iväg till statt vid halv ett, men man känner ju inte igen så där jättemånga längre alltså.
Gjorde inte av med en enda krona heller, NÖJD!!!!


Igår så körde vi hem Fredrik, som sov här, till Hova, sen åkte vi vidare till Torsö. Där bjöds det på middag och efterrätt=) Men dagens höjdpunkt var ju ändå att få träffa Inez<3 Gud vad jag längtade efter henne, men hon brydde sej inte så värst mycket när vi kom=P Men det känns ju bra iaf att hon trivs så bra där.
Nu ikväll har jag och Inez suttit och myst i soffan ända tills hon somnade, mysigt=)
Nu ska jag slänga mej i soffan och sova tror jag, är så förbannat trött och har haft huvudvärk hela dagen
God Natt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0