Fredagsmys

Så, då var det Fredag igen då. Och Idag har det varit en bra dag. På förmiddagen så gick jag och Inez ner till stan och mötte upp min mormor. Gick en sväng in på Lindex och jag köpte mej ett par strumbyxor och lite annat småplock, och Inez fick ett par jättefina Bamsebyxor och strumpor av mormor=)
För övrigt så hade Inez sina nya (och första) skor på sej idag, dom är bara sååå himla fina=)


I eftermiddags så blev det en långpromenad med Malin och Oliwer.
Sen lämnade jag den lilla hos hennes gammelmorfar och Lilian och åkte till Torsö och mockade, sen åkte mamma med mej till stan, för dom skulle kalasa med sina kompisar ikväll.
Och Imorn är det min tur!!!!!! Det ska bli så himla kul=)
Blir förfest här hemma, sen blir det utgång, det var inte igår=P
Nu ikväll somnade Inez så snällt direkt när jag la ner henne i sängen, hon var trött efter dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0