Stellas lekland

Igår så hämtade jag och Inez upp Malin och Oliwer så åkte vi till Stellas lekland. Vi trodde nog inte riktigt att dom skulle uppskatta det så mycket. Men vi hade fel. Vi blev kvar i flera timmar, och dom små liven lekte och hade jättekul.
Inez försökte ju såklart att ta sej ut=)
Kan sammafatta det hela som en väldigt lyckad dag!!

Inatt sov Inez i sin säng hela natten, det gjorde hon igår också. Så himla skönt. Men idag fick jag sovmorgon också, vi vaknade inte för ens klockan var 9!! Helt otroligt, och så himla skönt.
Nu sover den lilla godingen igen, och när hon vaknar så ska vi åka och handla lite. Sen ska vi åka till Torsö. Ska fråga Kalle lite snällt om han vill vara med Inez lite så att jag bara får longera Lorden.
Mattias jobbar hela dagen + natten, så honom kan man ju inte räkna med idag. Lite tråkigt när han jobbar så himla mycket, dagarna blir så himla långa. Men men, så är det.
Nu ska jag plocka iordning lite här hemma, Inez är ju inte direkt så bra på att plocka undan efter sej. Men hon är väldigt bra på att släpa fram hur mycket grejer som helst=P
Ha en trevlig fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0