Nyvaken..

..och ganska seg. Dom ringde från jobbet igår kväll och ville att jag skulle jobba halvnatt inatt. Var ju inte direkt sugen på det i och med att vi var ute och slirade i lördags. Men jag gjorde det ändå.
Mattias började jobbet kl 8, så fick gå upp när han gick.
Sen tog jag med mej Inez upp till mamma på hennes jobb, och lämnade henne där vid 10. Hon är bra snäll hon, mamma alltså=P
Så nu har jag iaf sovit ett par timmar, ganbska svårt att somna såhär mitt på dagen, när man har varit uppe och stressat runt.

I lördags var vi ju som sagt ute. Var riktigt kul måste jag säga. Till att börja med var det bara Marie och jag här hemma. Men sen vid 22 kom även Malin och gjorde oss sällskap. Sen drog vi vidare till KG5.
Måste säga att Andreas har gjort ett grymt bra jobb. Eloge till dej!!
Kändes mycket luftigare.
Så kvällen blev väldigt lyckad.
Men mådde lite halvdanst igår kan jag säga. Är ju inte van vid sånt här=P
Nu kommer snart Mattias hem från jobbet, så då ska vi åka ut till Torsö och hämta Inez. Hade även hoppats på en ridtur, men verkar inte som om vädergudarna är med mej. Hoppas på lite uppehåll iaf.

Ha det bra!! /K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0