Fullspäckad dag!!

Idag har det verkligen gått i ett. Inez är inte på sitt bästa humör idag heller, även fast det är betydligt bättre än igår.
Så idag har jag försökt att syllelsätta henne lite bättre. Så efter lunch så tog vi med oss lite bröd och gick ner till gärdesparken utmed ån och matade änderna. Herregud, dom va ju helt galna. Jag fick bära på Inez för dom försökte hoppa upp i hennes vagn=P Det kom även några måsar som gärna ville ha lite också.
Hur som helst så skrattade Inez så att hon tjöt iaf = Nöjd Inez=)
Sen gick vi vidare mot lekaparken på holmen.
Nu sover den lilla godingen och jag har plockat undan lite här hemma. Inte för att det egentligen gör nån nytta eftersom Inez kommer riva fram allt när hon vaknar sen, men ändå=)

Nu kommer snart Mattias hem, då ska vi dra och handla grejer tills imorn. Sen måste jag baka en tårta också.
Mycket att göra, och nu vaknade Inez också.
Trevlig Midsommar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0