Frisk häst

Igår var ju jag och mamma i Husaby med Jägarn igen. Och det gick så himla bra. Efter börjprov bak så visade han ingenting, och han såg så fin och spänstig ut när mamma longerade honom i ridhuset. Han har dessutom gått ner ca 50 kg på de här 4 veckorna. Så veterinären tyckte inte att vi ens behövde göra något insulinprov på honom. Så himla bra. Så nu kan mamma och jag äntligen börja rida ihop igen=)

Igår kväll var vi på Kalles skolavslutning också på holmen. Dom sjöng massa fint och Kalle höll tal, eftersom han har varit elevrådsordförande. Sen var det en av tjejerna i klassen som höll ett tal, om vilket fantastiskt år hon upplevde det första Ekhamraåret. Och blödig som jag är så blev jag ju såklart tårögd=P
Så, stort lycka till önskar jag till alla er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0