Dåligt uppdaterat!!

Men jag hinner fasen inte med att blogga nått nuförtiden, när jag jobbar och så där. Dessutom är det ju helt underbart väder, då vill jag bara vara ute hela tiden. Så, eftersom jag inte orkar skriva allt vad vi har gjort dom här dagarna så tänkte jag lägga upp lite bilder istället=)

Idag har vi varit på Dillö hela dagen, så här kommer några bilder:
Sen kom kossorna och hälsade på också=)

Inez med sin nya fina trehjuling som hon fick i födelsedagspresent=)

Inez somnade på vägen hem från Torsö nu ikväll, så himla skönt att hon kan somna före 22 ibland=P
Då hinner man med lite annat innan man ska lägga sej själv. Imorn blir det nog Dillö igen, om vädret tillåter. Inez tycker att det är så himla kul att sitta vid strandkanten och leka, och gå i och bada lite emellanåt=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0