Sjukstugan

Ja, här hemma är det för tillfället sjukstuga. Maginfluensa, eller nått. Igår spydde jag hela eftermiddagen. Inez släpper stinkbomber så det känns lång väg, och Mattias har ont i magen. KUL...eller inte.
Idag känner jag mej lite bättre, hoppas att det ger sej. Var ju inte längesen jag var sjuk. Nu när jag äntligen har kommit igång med träningen så självklart blir man sjuk, så typiskt. Ja ja, färdiggnällt nu tror jag.
Igår på förmiddagen gick vi ner till stan och tog en liten shoppningrunda=)
Blev tre par leggings till lillfisan från Lindex
Sen gick vi till Imsa Vimsa, och där hittade jag ett så gulligt set från Tummen=)
Köpte även en bok av Jo Nesbö till pappa som fyllde år igår. Sen köpte vi en Hello kitty väska och en jättefin svart tröja, till Ida som fyller två år på söndag. Frågade henne förra veckan vad hon önskade sej. Godis, chips och Pepis (pepsi) Gottegris=) Så köpte lite godis som jag la i väskan. Då blir hon nog glad=) Lilla skruttungen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0