Segt

Inez vaknade typ 1839568 gånger inatt. Varav två gånger för att hon var hungrig. Så himla skumt. Hon åt 200 ml majsvälling vid 8, sen vid 12 och sista gången vid 2 tror jag att det var. Det är mer välling än vad hon brukar äta på två dagar!! Plus att hon åt 200 ml nu till frukost kl 7.
Sen vaknade hon flera gånger och var ledsen och grät. Fattar inte vad felet var. Så himla jobbigt när man inte vet.
Så nu känner jag mej rätt jäkla seg, så egentligen borde jag passa på att vila lite när min kaka är färdig. Idag blir det Brownies=)
Och när Mattias kommer hem ska jag göra bottnar till tårtan så att det bara är att lägga ihop den imorn.


Måste ut och skotta snö också, fast kanske ingen idé att göra det än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0