Så var det kväll igen

Dagen har gått fort. Inez sov hela natten, och vaknade halv 9. Kände mej så pigg och utvilad när jag gick upp=) Den lilla har varit på superbra humör hela dagen. Hon satt och lekte för sej själv i en halvtimma ungefär madans jag städade köket, hallen och badrummet. Hon ramlade inte en enda gång=) Duktig tjej!!
Åkte till stallet när Mattias kom hem från jobbet, hua vad det var blåsigt och otäckt=/
När jag kom hem igen så gick vi och handlade, sen åt vi tacos=) Såå gott var det. Måndagslyx!

Ikväll har vi bara suttit och myst i soffan, så nu blir det snart sängen, så att jag är pigg imorn. Hade tänkt att både åka till stallet och gå till gymmet. Får väl se hur det blir men den saken. Det ät bättre när Mattias jobbar kvällar faktiskt, då hinner man med så  mycket mer på dagarna. Ja ja, ska inte klaga. Jag beundrar dom som orkar med att ta hand om allt själva=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0