Nu blir det sängen

Idag har det varit en bra dag. Gick upp vid 8 med Inez efter en minst sagt vaken natt. Den lilla vaknade jättemånga gånger inatt och var ledsen, så svårt när man inte vet vad det är som är fel och man inte vet vad man ska göra. Men imorse så somnade hon igen efter frukosten, så då passade jag på att sova lite jag med, och jag somnade faktiskt=)
Sen mötte vi upp Malin och Oliwer och traskade bort till öppna förskolan, och var där i ett par timmar. Inez tycker att det är så himla kul att vara där och hon försökte "prata" en massa med dom andra barnen. Undrar vad dom tänker egentligen dom små liven=)
När jag kom hem så lagade vi lite mat och sen drog jag bort till Actic och tränade med lillebror. Känns bra, nu vore det ju trevligt om man kunde komma igång lite så att man kan bada i sommar utan att skämmas, synd bara att det inte finns någon träningsform som kan trolla bort alla fula bristningar=/ Men men, så är det.
Imorn blir det spinning med Kalle, ska bli jättekul.
Nu blir det duschen, sen ska jag hoppa i säng=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0