God förmiddag

Fick sovmorgon idag igen. Mattias är bäst=)
Så nu håller jag på att tvätta lite, sen tänkte jag ta och damma av lite här hemma.
Ska väl laga ihop nån mat också, men vet inte vad jag ska laga för nått, kokt potatis, köttfäsrsbiffar och brunsås kanske. Får se vad det blir för nått.
I eftermiddag ska Inez jag jag ut till Torsö och vara där ikväll när Mattias jobbar. Så då blir det mys framför brasan=)
Har för övrigt världens träningsvärk idag. Mest i magen och ryggen, jobbigt när man ska resa sej upp från soffan=P
Men då känns det ju att man har gjort nått nyttigt=)
Ska nog boka en tid för personlig träning nån dag nästa vecka. Har ju mitt program från kraftkällan, men maskinerna ser ju inte likadana ut på Actic, och sen så kanske jag behöver ett annat program nu. Mer mage te.x så jag blir av med den här hemska mammamagen=P
Nu blir det lite kaffe tror jag, sen ska jag dra med Mattias ut på en promenad när Inez vaknar.
Ha en bra dag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0