Bakarförmiddag

Ja på förmiddagen idag så har jag bakat lite tills på onsdag när jag fyller år.  Småkakor och drömtårta blev det idag. Imorn blir det nått annat. Måste även bestämma mej för vilken tårta jag ska baka också. Vill göra nått annorlunda. Nån som har nått förslag? Ska försöka att ha färdigt det mesta tills på onsdag så jag skipper göra så mycket då. Skönt att ha allt klart=)
Inez sover middag nu. Hon fick Rödspätta med potatis och dillsås idag. Och hon åt som en häst. Hon är så himla duktig på att äta, drar lätt i sej en hel burk mat, + lite fruktpuré till efterrätt.
Hela förmiddagen har hon åkt fram i sin gåstol och stökat ner, drar fram ALLT som hon inte ska ha. Hon hade lyckats med att få ner en flugsmällare som hon satt och käka på. Äckligt!! Hon blev skitsur när jag tog den ifrån henne.
Nu ska jag passa på att städa iordning nere i köket medans den lilla busungen sover=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0