Krypar Inez

Gud vilket underbart väder vi har idag. Synd bara att det är en massa snö som förstör=/
Igår kväll så kom Jessica och Martin hit till mej och Inez. Vi lagade helstekt fläskfilé klyftpotatis med vitlök och lök- och paprika sås. Det var såå himla gott=) Sen hade jag gjort ananaspanacotta till efterrätt.
Inez var så superbra humör hela kvällen och somnade så snällt strax efter åtta. Redig tjej=)
Sen vid 23 kom Mattias hem från jobbet, han skulle ju egentklugen ha jobbat till 01 i dörren på Buffen men dom skulle tydligen inte ha några vakter där nu. Så det var ju trevligt att han kom hem i tid en fredagkväll för ovanlighetens skull=)
Nu på förmiddagen har vi varit på Torsö, mamma är i Örebro och pappa och Kalle är på båtmässan. Så var tvungen att åka dit och ge hästarna mat och mocka och så där. Skönt att ha det gjort. Och nu sitter jag och funderar på om jag ska åka dit igen sen ikväll. Mattias ska jobba på statt så det är ju roligare att vara med mamma och pappa då. Men får se hur jag gör.

Inez börjar förövrigt att lära sej hur man ska göra för att ta sej framåt nu istället för bakåt. Dessutom har hon fått en ny krypstil=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0