Fixar och donar=)

Inatt har Inez sovit hos oss nästan hela natten, hon bara vaknar när hon ligger i sin säng hela tiden. Ganska mysigt iofs att ha henne i våran säng, men mindre mysigt är det när man vaknar av att hon ligger och sparkar en i magen eller i ansiktet. Imorse när hon vaknade så låg hon och pillade med sina små fingrar i ansiktet på mej. Lilla pluttan=)
Nu sover hon lite, och då passar jag på att plocka iordning lite här hemma och försöker få ordning på alla jävla sladdar. Blir galen på dom. Så smart också med tre meter sladd från boxern till modemet när man egentligen skulle behöva typ sex meter, så att man kan fästa fast den vid golvlisten. GAHHHH! Inez bara rycker i dom, eller trasslar in sej i dom.
Ja ja, nu ska jag gå ner till tvätten.
Om en stund kommer Malin och Oliwer hit också, kanske skulle baka någre kakor, men får se om jag orkar.

Ikväll blir det bio med älsklingen, det är ju trors allt alla hjärtans dag. Och dessutom exakt 4 år sedan jag tog körkort=) Vad fort det går.
Ha en kärleksfull alla hjärtans dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0