Dåligt uppdaterat!!

Får börja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Har verkligen inte haft tid eller lust att blogga något. Men nu sätter vi fart igen=)
I måndags så spenderade Inez och jag eftermiddagen ihop med mamma, vi gick och köpte nya tavlor till hallen. Blev superbra=)


Sen gick vi hem till Raija och Kärfv och fikade. Hanna och Dalle var där också med sin tvåveckors bebis Axel. Sååå himla söt!!! Men gud vad man glömmer bort att man själv har haft en sån liten. Blev helt stel i kroppen när jag höll honom=P
Igår så traskade vi bort till öppna förskolan med Malin, Oliwer, Sandra och Ebba. Trevligt att göra lite annat



Jag lyckades inte få nån bra bild där Oliwer sitter still. Armarna gick i ett=) Så söta är dom. Det är kärlek det<3
Idag blir det Göteborg för min del. Ska dit med Jessica, mamma och Nina. Ska bli jättekul. Var längesen jag var där nu. Hoppningen börjar inte för ens klockan 18, så vi har ju gott om tid på oss att gå och kika och inhandla lite grejer på mässan, det är nästan den som är roligast=)
Men jag kommer ju att sakna lillskruttan. Hon är ju så himla go=) Hon lärde sej att krypa ordentligt igår, och imorse satte hon sej upp från mage. Det händer grejer varje dag nu verkar det som=)

Nu ska jag fixa iordning lite här, så att jag är klar tills vi ska åka. Ha en bra dag=)

Kommentarer
Postat av: Elise

Gud vad stor hon har blivit. Jag måste komma hem snart så jag får gosa lite med henne nu när hon växt så mycket. Är allt bra med er annars?



Kramar

2011-02-24 @ 08:27:08
Postat av: Sandra

Det är verkligen kärlek det där <3

Hejda Inez lite nu, tjejen kommer göra allt inom en månad eller två om hon fortsätter såhär :) Duktiga tjej! Vi saknar er i alla fall. Hoppas ni mår bra! Puss

2011-03-03 @ 12:29:08
URL: http://ordinarykaos.blogg.se/
Postat av: Karolina

Elise: Ja hon växer så det knakar, tycker attdet går lite för fort. Ja nu får du nog komma hem snart. Vi vill ju träffa dej=)



Sandra: Kärlek på högsta nivå <3

Vi mår jättebra, och vi saknar er MASSOR!!

Men eftersom det är blöjleverans nästa vecka så kanske man får träffa er då=)

Puss

2011-03-04 @ 08:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0