Måndag

Ja då var det måndag igen då, och en ny vecka. Dagarna bara springer iväg känner jag, skulle gärna vilja stoppa tiden en stund nu. För just nu så är den här tiden så himla mysig.

Igår så var vi på Torsö hela dagen, och fick mycket gjort nere vid stallet, städade sadelkammaren och krattade hela stallbacken, plus i syrenbuskarna. Så nu är det vårfint där, nu är det ju bara målningen som hänger över mej till sommaren=/ Tråkigt!!!
Vid lunch så åt vi ute, och det gillade den lilla=)


Imorse vaknade Inez strax före 6, och då gick Mattias upp med henne, men hon var helt hysterisk, så jag fick gå upp iaf och mata henne, sen somnade hon i min famn i 5 min, sen var hon glad igen. Skumt=/
Jag gjorde iaf en lyxfrukost till mej. Hemmagjord citronjuice och scones=)

Och medans jag käkade så hae Inez blivit riktigt duktig på att ställa sej upp mot bordet=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0