Då var det upp och hoppa igen....

...För Inez gillar ju inte sovmorgnar iaf. Fy fan säger jag bara. Känns ju inte sådär jättekul att starta dagen 05,10.
Att hon dessutom somnar efter en timme i min famn, och sen slår upp sina små blå så fort jag lägger ner henne i sängen och är hur pigg och glad som helst, gör ju att man blir lite frustrerad.
Men men, sova får jag väl göra när jag blir gammal=P

Igår var ju iaf en helt fantastisk dag, som bjöd på lite lek i sandlådan och mys i solen=)

Sen igår kväll sa var Inez såhär trött, man kan även skymta hennes små tänder nu, den ena har dessutom spruckit igenom skinnet, den är vass=)
Det var inte så jättesvårt att få den lilla att somna sen om man säger så=)
Så sen var det lite lördagsmys med älsklingen innan han skulle iväg till statt och jobba. Unnade mej en kall öl to.m=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0