Torsö

Idag har jag och Inez varit hos Gammelmormor i Töreboda. Blev bjuden på Thaimat=) Riktigt gött va de, och skönt att slippa laga mat själv.

Sen kom Tore hem och lämande alla blöjor som jag beställde för ett tag sen. Problemet var bara att jag trodde att jag skulle få hem blöjorna mycket tidigare, så alla blöjor i stl 2 kan jag ju inte använda på Inez. Hon kanske kan ha dom i nån vecka eller två till. Just nu använder hon treor. Typiskt. Så är det nån som vill köpa Libero tvåor så kan ni göra det av mej. Billigare ån i butiken.

Sen gick jag bort till Ströget och tänkte fika med Mattias och Andreas, men hann bara ta typ tre klunkar kaffe. Sen fick jag gå hem igen för lillfisan tänkte då rakt inte vara tyst. Blir så himla stressad när hon gråter när man är ute bland folk sådär.

Pappa kom och hämtade oss vid halv sex, så inatt ska jag och Ineza sova på Torsö. Mattias jobbar på Valhall ikväll så han är ändå inte hemma. Så ikväll har vi ätit hemmagjord pizza och käkat godis=)
Så nu ska jag nog släcka lampan och sova, passa på när man kan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0