Nya brallor

Var inne på Lindex förut och köpte två nya jeans till tösa. Ett par rätt vanliga med mudd nertill, och ett par typ grön/tukosa. Rätt coola tyckte jag=) Men jösses vad folk det var, lite svårt att komma fram med vagnen där för folk kan ju inte flytta på sej, bara står och glor. Kanske är lite enklare för dom att bara ta ett eller två steg åt sidan, än att jag ska trassla in mellan alla kläder och kryssa runt för att komma förbi kan man ju tycka. Men nej då.







Sen gick vi till Ströget och fikade. Och när vi var där så kom det fram en liten kille med sin pappa och frågade om dom fick hälsa på Inez. Han tyckte väldigt mycket om hennes små fötter=) Så söt var han, sen tyckte han att det var tråkigt när vi skulle gå.

Så nu funderar jag på vad jag ska ta mej för att göra. Skulle behöva åka till stallet och rida lite. Men jag känner verkligen inte för det idag. Ja ja, får se hur jag gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0