Nöjd med dagen.

Är väldigt nöjd med dagen måste jag säga. 45 minuter på gymmet och jag svettades som en gris=P Men det var ändå inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Men det kan jag nog tacka alla trappor som man måste springa i varje dag. Sen drog jag till stallet och stack ut och red en timma med mamma=)

Han som äger fastigheten på Aspetorpsgatan ringde idag också och sa att det är visning på onsdag 17;30=) Synd bara att Mattias jobbar då=/ Men jag får ta lite kort. 
Gick en promenix förbi för att kolla lite utanför nu när jag vet vilket nummer det var. Och det var det fina huset=) Hoppas bara på att det inte är högs upp. För då är det inte så intressant.

Nu har lillfisan äntligen somnat efter en halvtimmas vrålande. Då passar det ganska bra att bara sitta för sej själv och lyssna på musik=) Vet inte rikigt varför hon skrek så ikväll. Tror inte att det var magen som spökade iaf. Men vad vet man. Inte lätt att vara liten. Men det är sannerligen inte så lätt att vara förälder heller alla gånger när man inte vet vad som är fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0