Kräftskiva

Igår var det kräftskiva på programmet. Fast Inez var med och jag körde så det blev ganska lugnt. Åkte hem vid 12. Men alla andra var det full fart på vill jag lova=P Mamma och pappa hade fixat dit ett liveband som spelade hela kvällen, körde lite musikquiz, introtävlingar och lite sånt. Var rikigt trevligt=)
Man blev ju faktiskt lite sugen på att få festa lite själv. Jessica och jag planerar nu att låta Martin och Mattias sitta hemma med Inez, medan vi går ut och dricker vin=D




Idag har vi varit hos svärföräldrarna och ätit "söndagsmiddag".
Sen åkte vi till Torsö en sväng och kollade på Ninas nya häst som hon har lånat hem. Den såg riktigt trevlig ut. Det blir roligt för Nina att få komma igång igen. Och förhoppningsvis kunna ha lite kul med sin häst=)

Apropå hästar. Jag ska till Jonssons och hoppträna på tisdag!! Första träningen med Lorden sedan förra sommaren. Shit, jag som är så rostig nu, vet inte riktigt hur detta ska gå=P Har ju inte ens hoppat en hel bana på evigeter känns det som. Snacka om att det här med hoppningen är en färskvara. Underhållert man det inte, förfaller det.
Ens tanken på att jag en gång i tiden har hoppat bana på 1,40 känns ganska avlägset. T.o.m skrämmande. skulle nån sätta upp en oxer på 1,40 nu, skulle man kunna jämföra det med att hoppa in i en vägg=P
Räcker ju med mina räcken på en meter för att mitt adrenalin ska börja pumpa=P




Det här var första hoppet efter mitt uppehåll=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0