KALLT!!

Fy fasiken vad kallt det är eller, höll på att frysa fötterna av mej när jag red förut. BRRR!! Ganska skönt var det att ställa sej i duschen när jag kom hem kan jag säga=)
För övrigt så blev det intervallträning med Lorden idag, skulle ju egentligen ha varit i padocken och hoppat, men det är så trassligt och omständigt när man är själv när man ska höja och ändra och sånt. Så det fick bli intervall istället. Och gissa om han blev trött. Körde på rätt ordentligt med honom. Men han tyckte att det var kul iaf=)

På förmiddagen idag så var jag och Inez på öppna förskolan på Pärlan. Det var riktigt trevligt. Och Inez verkade tycka det också. Hon var på strålande humör hela dagen och skrattade och hade sej=) Hon är så mysig när hon är på det humöret. Vore kul om hon kunde vara sån oftare. Det är vi inte allt för bortskämda med.

Kvällen avslutades med älsklingen framför teven. Kungarna av Tylösand. Asså, vad är det för nått egentligen. Fattar dom inte att dom skämmer ut sej totalt?!! Helt sinnessjukt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0