Inez 3 månader!

Idag fyller Inez tre månader. Oj så fort tiden går. Hon har vuxit så mycket. Sist när vi var på BVC så vägde hon 5790 gram och var 61 cm lång.



Fick sms från lekmer.se förut också, mina flaskor som jag beställde förra veckan hade kommit. Så då tog vi en liten promenix till Oxen och hämtade paketet. Philips Avent är banne mej dom absolut bästa flaskorna, det kommer bara mat när barnet suger, så det blir inte en massa smådroppande. Märker ganska stor skillnad på Inez när jag har dom här eller om jag använder nån av MUM,s eller esska,s flaskor.




Sen gick vi till banken och satte in pengar till Mattias.
Och där träffade jag Eva-Britt från jobbet. Hon berättade att det var massa folk som hade slutat på jobbet för att det var så himla mycket att göra nu. Tråkigt att alla dom roliga har slutat. Så hon letade också nya jobb. Fan vad tråkigt det kommer bli att komma tillbaka på jobbet och alla ankare är borta. Jag saknar ju mina jobbarkompisar jättemycket. Så nu vette fan om jag ens vill komma tillbaka, det har ju varit dom som gjort att jag trivs på jobbet. Ska nog försöka se mej om efter något annat när jag ska börja jobba igen. Men vet inte riktigt vad jag ska söka för nått, vet inte vad jag vill känner jag. Kanske skulle börja läsa till polis trots allt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0