God kväll!

Så var det kväll igen då. Fattar inte, dagarna går så himla fort, vart tar dom vägen?
Dagen började med att jag vaknade av att Inez låg i sin säng och jollrade och gurglade. Så sött=)




(Inez försöker äta upp sin hand)


Sen var Pernilla här i ett par timmar och fikade lite. Det var riktigt trevligt. Var längesen jag träffade henne. Måste vi göra oftare=)

Sen när Mattias kom hem tog han Inez så att jag kunde åka till stallet. Red ut i skogen en sväng och Lorden skötte sej exemplariskt. Han har blivit så himla stabil måste jag säga.

Och nu är klockan snart 22. Och då är det "Lite Sällskap" på femman. Fy fan vad bra det är eller=)





Kommentarer
Postat av: Alexsandra - 3-barnsmamma

Åh va söt tjej!

2010-09-17 @ 09:49:11
URL: http://www.alexsandraas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0