BVC och Tackkort

Idag var det BVC och läkarbesök som stod på programmet. Och Inez visade upp sej från sin allra bästa sida med ett strålande humör, hon till och med skrattade åt doktron=) 
 
Vikt: 5230 gram
Längd: 59,5
Huvudomfång: 37,7


Och sen så kom tackkorten som jag beställde förra veckan hem idag också. Så nu har jag adresserat alla korten och ska gå och köpa frimärken så att jag kan posta dom idag. Gud så duktig jag är=)

För övrigt har jag grym träningsvärk efter gårdagen. Inez vaknade igår kväll igen och gallskrek, så det blev en till promenad på två timmar!! Och det känns i benen idag vill jag lova. Fast det är riktigt gött, känns att man har gjort nått vettigt=)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0