Städning

Igår eftermiddag blev Inez jätteförkyld, stackarn. Trodde att det skulle bli en väldigt vaken natt, men jag hade helt fel. Hon somnade vid 23, sen vaknade hon inte förens klockan 6!! Så skönt. Och nu har hon sovit i en och en timme. Så då passade vi på att storstäda här hemma. Det behövdes, städade hela garderoben och delar av förrådet. Så nu vet jag vad jag har för grejer igen. Hittade massa bra saker som jag hade glömt bort att jag hade.
Snart kommer det en som ska kolla på lägenheten också. Fasen. Längtar jättemycket tills vi ska flytta nu. Fast det är ju inte så lång tid kvar=) Jag ska ta med transporten hem från Torsö nån dag nästa vecka tror jag så kan vi börja köra massa saker till tippen. Det är så himla mycket grejer som vi inte använder som bara kan slängas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0