myskväll

Imorse gick jag upp med den lilla vid halv 7. Sen somnade vi om igen vid 8. Och sov till tjugo i elva!!!! Så himla skönt=) Fast det blev lite bråttom, för jag skulle fika med Lotta kl 11. Men jag hann faktiskt.

Sen när vi kom hem igen så käkade vi lite. Blev kycklinggratäng med blomkål, zuccini, lök och purjolök. Det blev supergott=) Sen var det Inez tur. Idag fick hon potatis. Var inte lika poppis som banan, men hon ska träna mer på potatis imorn igen. Hon är så duktig ändå, har redan lärt sej hur hon ska göra med maten i munnen, och gapar när man kommer med skeden. Lilla gumman<3

Nu har jag myst till det lite här hemma med lite ljus och grejjer. Sitter jag och kollar på lyxfällan. Asså allvarligt talat. Att det ens finns sånna extremt korkade människor eller?!! Helt sinnes.
Sen kommer snart älsklingen hem från jobbet. MYS!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0