LCHF

Nu jävlar ska jag banne mej försöka gå ner i vikt alltså. Är så himla trött på det här nu.
Så nu är det LCHF diet som råder här hemma. Mattias får hänga med vare sej han vill eller inte, fast han tyckte nog att det var en bra idè iaf=) Så idag blev det Tacogratäng. Gott=) Fast det hade varty ännu godare med pajskal=P Imorn tror jag att det blir köttbullar och Zuccini isället för pasta. Hoppas att det är gott, för om det är det så tror jag inte att det kommer bli så svårt detta hära=) Godiset kan jag väl ändå vara utan, bara jag får god mat!! Det är faktiskt jäkligt viktigt det=P Om man trivs med det så kanske det to.m kan bli en livsstil, och inte bara en diet.

Idag har vi iaf börjat packa lite saker, typ alla vinglas, lite tallrikar och köksmaskiner som man inte använder så ofta. Jag längtar efter flytten mer och mer nu. Ska bli så skönt, slippa alla trappor. Inte visste jag att man skulle ha så brottsligt mycket grejjer att bära med sej hela tiden när man fick barn.
Vi hade ju en sån jäkla tur med våran lägenhet. Han som ska flytta hit bor hemma nu, så han kunde ju flytta närsom=) Så han kunde ju flytta in här en månad tidigare, så vi slipper dubbla hyror. Så gött!!

Ikväll blir det trean hela kvällen. Först dubbla avsnitt av 2½ men, sen "I form med Anna Anka" Hon är ju fatkiskt rätt cool ändå. Sen är det ju Bartenderskolan kl 22, om jag orkar se det vill säga, är ganska trött, så skulle kanske sova istället=)


Ha en trevlig tisdagskväll på er mina nära och kära=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0