Smakisar

Idag har vi då inte gjort många knop. Imorse gick Mattias upp med Inez så att jag fick sovmorgon. Men sov bara till kvart i nio, sen kunde jag inte sova längre. Men när jag gick upp så var det minsann ingen hemma. Mattias hade tagit med den lilla på promenad.

Och när dom kom hem så fick Inez smaka på banan. on tyckte att det var jättegott. Tänkte bara ge henne lite, men när hon hade ätit upp det jag hade skrapat av till henne, började hon gnälla och ville ha mer. Så då fick hon lite till. Så söt var hon när hon satt och smaskade=) Så imorn ska hon få lite mera. Gick bort till Oxen förut och köpte en riktig sked. Lite svårt att mata henne med en valig tesked, den är ju liksom lite för stor för hennes lilla mun.


Sen i eftermiddags gick vi upp till Jacobssons färg och kollade på tapeter. Ska ju tapetsera om i sovrummet i den nya lägenheten. Blir nog vitt, med en diskret fondtapet bakom sängen. Hittade en jättefin från BoråsTapeter.


Denna tänkte jag=)

Den lilla har för övrigt varit riktigt svår att natta ikväll. Hon ville då rakt inte sova, bara i famnen. Men hon börjar ju på att bli lite tung, så det är jobbigt att gå omkring med henne hela kvällarna. Även fast det är mysigt och Inez gärna hade velat att man gick omkring med henne=) Hon somnade ett par gånger i famnen så att jag kunde lägga ner henne i sängen, men 5 minuter senare så låg hon och pratade. Fick gå och hämta henne 6 gånger innan hon tillslut somnade ordentligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0