En lugn och skön dag

Idag har det varit en ganska lugn och skön dag. Åkte till stallet vid 9 och red en sväng med mamma. Och när jag kom hem så tog Mattias och jag en promenad med den lilla.
Gick in på Oxen och köpte ersättning i tetra till Inez, som kan förvaras i rumstemperatur, så skönt att bara hälla upp på natten om Inez vaknar och vill ha mat så slipper man gå upp och värma och blanda. Inez är ju inte så petig med att det ska vara varmt.




Såg på Dansbandskampen förut också, har aldrig sett på det tidigare, men var ju tvungen nu när Daniel var med med Elisas. Både jag och Mattias röstade på dom=P Så det var ju roligt att dom gick vidare!

Nu ska jag banne mej gå och lägga mej tror jag, är så himla trött. Det var en ganska vaken natt igår, så hoppas att det blir bättre inatt. Så det är lika bra att sova nu när den lilla sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0