Trevlig dag

Idag har det varit en bra dag. Dagen har gått fort. Tänkte fråga Mattias när han kom hem från jobbet, vad han gjorde hamma så tidigt=P
Imorse gick vi upp när Mattias drog till jobbet och åt frukost. Sen tog jag med Inez ner till tvättstugan, det tyckte hon va jättespännande=) Rätt skönt att hon har lärt sej att roa sej själv lite längre stunder nu så man hinner göra lite annat än att bara bära runt på henne hela tiden.

Sen vid halv 11 tiden så mötte jag upp Malin och lille Oliwer och så traskade vi bort till Pärlan. Tjötade på hela vägen, riktigt trevligt var de=)
De var rätt så kul på öppna förskolan också idag, trevligt att hitta på nått på dagarna. Händer ju inte så där överdrivet mycket faktiskt.

När Mattias hade slutat jobbet så kom mamma hit med lite tavlor och så som ska upp på väggarna. Sen kom Pia (mattias mamma) hit också och hade Inez en timme. Så då åkte vi bort till gamla lägenheten och körde grejer. Han med två vändor med bilen hit. Så nu är det mest sånt som ska till tippen som är kvar. Och det tänkte vi ta till helgen så kanske pappa kan hjälpa till lite med. Sen ska jag hämta transporten också. Då går ju allt in=)
Ska verkligen bli skönt när detta är klart.

Nu ikväll så har Inez vart jättepigg, Vi badade och busade för fullt. Sen satte vi oss i soffan och kollade på "Bonde Söker Fru" och då somnade hon i min famn. Så jag gick och la ner henne i hennes säng, och stoppade om henne. Men det gick nog inte ens 5 minuter innan hon började prata med sin snutte och mobilen som hänger över sängen. Lät henne ligga där en stund, men hon hade bestämt sej för att inte sova, så va lika bra att plocka upp henne. Så lekte vi lite till=) Lilla tokan<3

Nu är jag sjukt, så nu ska jag sova. Hoppas att Inez sover hela natten inatt igen=)

God Natt på er mina kära vänner och bekanta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0