Städa

Det har verkligen varit dåligt med bloggandet nu. Har faktiskt inte hunnit. Men iaf.
Igår så var vi på bio (Harry Potter) och då va Inez hos Mattias syster Linda. Och som hennes småttingar hade längtat=) Dom tyckte att det var jättekul att ha lillfisan där. Och hon var supersnäll hela kvällen.
Fimlen var för övrigt rätt så bra, ser fram emot del 2=)

Idag så kommer mamma och hämtar Inez efter jobbet, så ska jag och Mattias iväg till Komministergatan och plocka iordning och börja städa ur lägenheten. Mindre kul. Men ska bli så skönt när det är gjort, och man kan lämna nycklarna.

Fatta att det snart är första advent?!! Fasen vad fort tiden går, hänger inte med riktigt. Nu på förmiddagen har jag plockat igenom lådan med alla julsaker och lagt fram det som jag ska ha framme, så ska jag gå ner med lite lådor i källaren sen.

Nu ska jag passa på att dammsuga lite medans den lilla sover.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0