Pigg och utvilad

Imorse vaknade Inez vid 5, somnade om och sen gick vi upp vid 8. Helt underbart=) Känner mej för en gång skull ordentligt utvilad. Jag tror faktiskt att det är för att den lilla har fått eget rum. Vi pratade om det på öppna förskolan igår. Antingen så sover hon bättre för att hon inte vaknar av oss, eller så kanske hon vaknar till lite, men att jag då inte vaknar av det och att hon somnar om igen. Hur som helst så är de himla skönt=)

Nu ligger den lilla grodan och sover en stund. Sen när hon vaknar tänkte jag traska ner till stan och byta en tröja som jag köpte till Inez häromdagen, köpte stl 62, men den var alldeles för liten så måste byta till stl 68. Hon blir så stor=)
Sen tänkte jag gå in på Team Sportia och köpa mej en mössa. För fy vad kall om öronen jag va igår när vi va ute och gick. Hua, jag gillar inte vintern. Längtar till sommaren. Fast lite mysigt ska de bli med jul och allt nu=)

Ha en trevlig dag i snön=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0