Mysig kväll

Ikväll har det varit en riktigt mysig kväll. När jag kom hem från Torsö så åt jag och den lilla kvällsmat, sen tog jag på henne pyjamasen och tog med henne ut på en promenad. Tänkte att hon kanske ville somna i vagnen. Men inte då. Hon låg där och kikade hela promenaden. Så gick in på Oxen och köpte lite mat till Inez och en påse godis till mej. När vi kom hem igen så låg vi på en filt på golvet framför teven. Inez käkade majskrokar och jag mitt godis=) 
Men efter en stund så började hon att gnugga sej i ögonen, men hon ville absolut inte sova. Försökte lägga henne i sängen, men hon bara bökade runt och gnällde så fick ändå gå och vagga henne till sömns. Men hon börjar på att bli tung nu så det vore skönt om hon kunde lära sej att somna själv i siin säng

Idag har jag för övrigt köpt en julklapp till Mattias=) Så nu är det bara lillebror Kalle som är kvar. Sen är jag färdig men alla julklappsköp=) Känns skönt. Så tidigt har jag nog aldtig blivit färdig med det=)

Nu sitter jag och väntar på att älsklingen ska komma hem. Längtar efter honom jättemycket idag=)

Ha en fortsatt trevlig tisdagskväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0