Inez 5 månader!!

Idag fyller Inez hela 5 månader. Kan ni fatta hur fort tiden går?!
Och det firade vi med att åka till BVC och ta 5-månanderssprutorna =/ Fast det gick jättebra, hon grät bara pyttelite när BVC sköterskan stack, sen blev hon glad igen=) 
Nu var det ju ett par dagar sedan jag uppdaterade igen, vårat mobila bredband krånglar så, det tar typ 5 min att ladda en sida. Så har inte orkat med det. Men nu gick det lite snabbare så då passar jag. Längtar faktiskt efter att det fasta bredbandet kommer. Och alla kanaler, börjar tröttna på att det aldrig finns nått att kolla på.

Igår så åkte jag och Mattias mamma till gamla lägenheten och städade ur den. Så skönt att ha det gjort. Och idag putsade jag fönstren. Men det gick sådär att putsa utsidan, det frös direkt, så Mattias fick gå ner till bilen och hämta isskrapan.=P
Så nu är det bara en lampa och två rullgardiner som ska skruvas ner. Sen imorn ska vi lämna nycklarna=)

Igår så fick Inez en gåstol. Det gillade hon supermycket. Skrattade och körde runt hela tiden eklart=)
Så ikväll när jag grejade lite här hemma så satte jag henne där, och jag kunde hålla på och plocka utan att behöva bära runt på henne. Det var riktigt skönt det kan jag säga=) Inte van vid det.

För en stund sen gock jag in och la Inez i hennes säng, tänkte att hon skulle somna själv ikväll. Och det funkade=)
Så nu ska jag hoppa in i duschen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0