Så var det kväll igen

Ja nu var det kväll igen, dagen har gått jättefort!
Så himla tråkigt nu på kvällarna bara, när Mattias jobbar kväll och den lilla sover. Finns liksom inte så mycket att göra. Tråkigt!

Slängde ihop en smet till en saffranskaka nu när jag kom hem förut, satte in den i ugnen och glömde bort den, såklart. Trött jag blir på mej själv.  Men den blev bara lite bränd på kanterna, får väl se hur den är inuti, är garanterat ökentorr. Ja ja, ska kanske önska mej en äggklocka i julklapp kanske=)
 
Inez var iaf med sin morfar medans jag var i stallet förut, och det gick jättebra den här gången. Det har ju inte gått så bra de senaste gångerna=P Men nu har hon ju blivit så snäll, och är inte så gnällig och skrikig längre.
När jag kom upp från stallet igen så fick hon kvällsmat och stensomnade efter det, vaknade inte ens när jag lyfte upp henne från bilbarnstolen till sängen när vi hade kommit hem.

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0