Nu är jag på G igen=)

Nu ÄNTLIGEN har vi fått vårat bredband. Bättre sent än aldrig. Men såklart så funkade de ju inte när vi skulle ansluta skiten igår. Så fick ringa kundtjänst idag, och då va de tydligen en gammal version, eller nått. Ja ja, nu är de fixat iaf. Och de känns rätt jädra skönt kan jag säga. Men har mycket att läsa igen, både i bloggar och annat skoj=)

Igår så bakade jag pepparkakor, och gjorde ett pepparkakshus såklart=) Så idag har jag gjort färdigt det. Nästan.
Ska fixa resten ikväll=)

Nu ska jag ta fram en massa kläder som Inez har vuxit ur och ta kort på dom, och sätta ut dom på tradera. Ska bara spara dom kläderna som jag tycker bäst om. Ingen ide att spara en massa. Sen är de rätt mycket kläder som är moderna just nu, och då är de ju faktiskt bättre att dom blir använda medans dom är moderna. Jag kanske tycker dom är jättefula om ett par år liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0