Kort

Ja nu tänkte jag lägga upp lite bilder på en del av alla fina julklappar.


Inez fick en jättestor Tiger av gammelmorfar, den tyckte hon var skitkul att slå på=P


Fast lådan som den låg i var också ganska kul=)




Thumbnail Thumbnail
Hemmastickade tröjor från gammelmormor och morfars sambo. Jättefina!!



En liten väska som man kan öppna och i den finns det massa skoj från bondgården=)





Thumbnail Thumbnail Thumbnail

Thumbnail Thumbnail Thumbnail



Två stycken badlakan med luva=)
Sen är det lite mer grejer som hon fick också, men jag glömde ta kort på dom.



Jag fick den här lampan av mamma som jag hade önskat mej=)



Och den här ljusstaken också=)

Orkade inte ta kort på fler grejer=P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0