Ont i örat och näsan

Igår var det ingen bra dag. Först fick jag en smäll på näsan av Lorden, när jag låg i galopp på en skogsväg. Han gjorde nått slags hopp eller nått så att jag slog i näsan i huvudet på honom. AJ!! Var tvungen att känna så näsan var hel=P (Det var den)
Sen på kvällen brände jag mej på plattången på örat. Dumt!!
Men dagen avslutades med tacos och Fångarna på fortet. Mysigt var det, fick nästan lite fredagskänsla=)


Idag däremot har det varit en mycket bättre dag. Har hunnit med en massa bra saker, för Inez har varit jättesnäll och sovit och roat sej själv hela dagen.
Kalkat allt det vita på kortsidan på stallet, men det måste målas minst en gång till imorn.
Sen blev det padockridning med Lorden. Han var riktigt pigg och glad idag. Skulle egentligen ha passat på att göra nån ordentlig övning. Men det är så jobbigt och hålla på att hoppa av och på hela tiden när man vill ändra om och höja och så där. Så det fick bli ett vanligt pass istället. Sen han jag även med att städa min garderob i stallet och slängde massa onödiga saker som jag aldrig använder. Mycket bra!!

Imorn ska jag fortsätta med målningen, ska även måla dörrarna och fönsterkarmarna. Kanske även tar och målar om bommarna om jag hinner=) Så skönt när man får allt sånt gjort, mycket roligare att vara i stallet när det är snyggt och fint=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0